Vanzarea Instrumentelor Muzicale si Reparatii!

TELEFON: 0753.039.454 / EMAIL: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.    
Joi, 12 Noiembrie 2015 12:28

Livrare și Retur

Livrarea:

Se va face la adresa specificată de utilizator, la finalizarea comenzii.

Tariful pentru livrare este acelaşi pentru tot teritoriul României, după cum urmează:

-          Pentru comenzi sub 499 lei inclusiv - livrare 25 lei

           -          Pentru comenzi peste 499 lei inclusiv - Livrare Gratuită!

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde NU este sediu curier

-          total comanda mai mare de 499 RON: 25 Lei

-          total comanda mai mica de 499 RON: 25 Lei + 25 Lei* = 50 Lei

*Pentru destinațiile care necesită deplasarea curierului în afara orașelor cu sediu FAN COURIER sau DPD, se percepe o taxă unică suplimentară de 25 RON, taxă suportată de către client.

Clientul poate opta pentru a ridica pachetul direct din cel mai apropiat sediu FAN COURIER sau DPD, evitând astfel plata taxei suplimentare.

Taxa de transport suplimentară nu apare pe factura online.

Livrarea se efectuează cu firma de curierat rapid Fan Courier, în termen maxim  de până la 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii se va face printr-un email trimis în momentul finalizării acesteia pe pagina noastră, urmat fiind de un apel telefonic la numărul de telefon specificat de către utilizator pe comandă.

După ce aţi plasat comanda prin apăsarea butonului “Comandă”, veţi primi o confirmare pe email, specificând că a fost primită cu succes. În email veți găsi toate detaliile comenzii dvs: numele si nr. produselor comandate, preţ şi adresa de livrare.

Curierul va informa utilizatorul prin mesaj text, pe numărul specificat de către acesta pe comandă, despre recepţionarea coletului și ulterior telefonic înainte de livrarea efectivă a acestuia.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționata de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul în care clientul nu este găsit nici a doua oară comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la Fan Courier/DPD Expediții în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Dacă aveţi intrebări sau doriţi informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la nr. de telefon: 0753/039454, sau puteţi trimite un email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Departamentul de Relatii Clienţi este disponibil să răspundă intrebarilor dvs. de luni pănă vineri de la 09:00 până la 18:00 și sâmbătă de la 10:00 până la 16:00. 

Estimarea livrarii: Facem tot posibilul sa estimam cat mai corect cand produsele dvs. vor fi livrate. Data estimata a livrarii este influentata de o serie de facturi, incluzand:

-          Adresa dvs. de facturare

-          Disponibilitatea produselor comandate

-          Optiunea dvs. de livrare

-          Preferintele dvs. de livrare (exemplu: livrarea produselor impreuna sau cand fiecare produs devine disponibil)

Zona 0 ( localitati  cu sediu curier): 24 ore

Zona1&2 (localitati fara sediu curier): 48 ore

Daca ziua a doua este sambata, livrarea se va face luni sau urmatoarea zi lucratoare.

Returnarea produselor - In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in termen de 14 zile de la data livrarii, suportand costurile de expeditie tur-retur; valabil doar pentru persoanele fizice ce au plasat comenzile online sau telefonic. 

Nu se pot returna produse sensibil igienic, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica) și camertoane.

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare cu licente software.

Nu se acepta returnarea pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse pentru care se solicita plata in avans sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresa a clientului.

In cazul returnarii produselor livrate gratuit de catre Class Music Studio, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de livrare si returnare. Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei, sunt suportate de client.


Class Music Studio isi asuma costul transportului porduselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiune in maxim 48 ore.

Produsele trebuie returnare in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare.

Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. Class Music Studio va returna clientului contravaloarea produselor returnate in 30 de zile de la data primirii returului.

Class Music Studio poate refuza returul sau opri un cost de restocare din valoarea produsului returnat, daca se observa ca produsele returnate au deficiente de functionare dataorita utilizarii sau deficiente legate de aspectul fizic al produselor.

Instructiuni de returnare– poti returna produse vandute de Class Music Studio, completand formularul de retur si urmand pasii afisati mai sus.

Read 1561 times

Link-uri utile

  • Cum cumpar?
  • Livrare si Retur
  • Garantia si Reparatia
  • Intrebari frecvente
  • OFERTA SAPTAMANII!!

Oferim livrare gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 499 ron!

 

Director: Olar Valentin 

Tel: 075 303 9454    

Email:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Skype id: classmusicstudio  

 

Tine legatura cu noi